diumenge, 6 de maig del 2007

INFANTIL,GRAN FINAL DE LLIGA!!!


Després de tant entrenar, tant aguantar-me...doncs acaba la lliga! I quina manera més guay,no?? Estic content amb totes : Liesbeth, Pris, Cèlia, Amal, Ari, Carol, Yoli, Maria, Ingrid, Judith, Mireia, Clara, Ari i Rut!!!!! Hem aprés tots com a equip, a vegades semblava que no podia ser, però al final ho hem pogut disfrutar! Espero que acabem amb un gran dinar o sopar i podem recordar aquesta temporada!!!

No pot semblar-ho, però estic orgullós de totes, de debó, hi han hagut alt i baixos, però al final crec que tot ha anat bé. Algunes heu aprés, altres heu perfeccionat i jo també he aprés de vosaltres.

Només dir-vos que és una temporada per recordar de veritat, des del principi he intentat que confiessiu en vosaltres, perque jo sempre he tingut fe en vosaltres, i us ho repetia cada dia. Ara, si penseu i recordeu quan anàvem malament per resultats jo us ho deia: no som lo que reflecteix la classificació!!!

ENHORABONA, NENES!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

entrenador k o fas mol be!!!
tenies rao en di k no erem dolentes tenies molta rao

el k passava era que aviem de saber ser un ekip i ajudanse pmutuament pensar cm una sola persona

i o em aconsegit al final po u em aconsegit!!!!!


akst sarria!!!ole,ole i ole!!!!

us estimu a totes mul!

Anònim ha dit...

ei,soc la capi de l'infantil femeni,es veritat em millorat moltissim en aquet temps que em estat jugant i ens ho em passat molt bé.
Vam començar ultimes i em acavat per el mig de la classificació,les vagades que em perdut algun partit a sigut simplement pel que ens diu en Sergio que fallem moltes entrades, tirs façils i tirs lliures pero amb l'entrenement em millorat molt i graçies tambe a la ajuda de l'entrenedor Sergio.

MOLT BÉ EQUIP !!!!!!!!!!!!!!!!